26 Października 2020 17:42
ZNAJD? NAS

NASZE IMPREZY 2015
DZIEŃ DZIECKA 2015
MARCOWA AKADEMIA RELAKSACYJNA
MAJOWA AKADEMIA SZKOLENIOWA
WARSZTATY AKTYWNIE Z CUKRZYCˇ
TURNUS WAKACYJNY D?WIRZYNO
REJS PO MORZU PÓŁNOCNYM 10 EDYCJA
NASZE IMPREZY 2014
MIKOŁAJOWE WARSZTATY EDUKACYJNE KORBIELÓW 2014
JESIENNE WARSZTATY EDUKACYJNE ISTEBNA 2014
DZIEŃ KARTOFLA 2014
WARSZTATY ŻEGLARSKIE - JESIEŃ
BIEGIEM OD CUKRZYCY - FESTIWAL BIEGOWY 2014
TURNUS D?WIRZYNO 2014
MAJÓWKA PILSKO
WARSZTATY DZIERŻNO
ŻEGLARSKI DZIEŃ DZIECKA
WYCIECZKA WROCŁAW
SPŁYW KAJAKOWY BORNE SULINOWO
NZOZ DIASOMED


DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ!
WSPÓŁPRACUJEMY







JAK DO NAS TRAFIĆ?
zumi
GORZKA CZEKOLADA NA PAPIERZE?
"Gorzka Czekolada" to nowy magazyn skierowany do osób z cukrzyc? i ich bliskich.
W odróżnieniu od dotychczas ukazuj?cych się pism, „Gorzka Czekolada” nie traktuje choroby jedynie w aspekcie medycznym – pokazuje jak żyć z cukrzyc?, jak j? oswajać i niezależnie od niej realizować swoje pasje i marzenia. Pismo podejmuje także wiele tematów nie zwi?zanych z chorob?, interesuj?cych dla każdego czytelnika takich jak kultura, moda, design czy kuchnia. „Gorzka Czekolada” jest dostępna w prenumeracie oraz w poradniach diabetologicznych i na terenie całego kraju.

Cekolada kojarzy się z jedn? z tych rzeczy, których diabetykowi nie wolno. Ale w rzeczywisto?ci chory nie musi sobie jej zupełnie odmawiać, może zje?ć kawałek czekolady gorzkiej i mieć z tego dużo przyjemno?ci.

I to jest wła?nie przesłanie naszego pisma - mówi Monika Witecka-Blanch, redaktor naczelna magazynu.

„Gorzka Czekolada” jest skierowana głównie do młodych diabetyków, którzy chc? żyć pełni? życia jak ich rówie?nicy, a z drugiej strony – czuj? ograniczenia, jakie narzuca im cukrzyca. Ide? magazynu jest przekonanie ich, że nie musz? się całkowicie podporz?dkowywać chorobie. Przeciwnie – mog? nauczyć się z ni? żyć i niezależnie od niej realizować swoje zainteresowania, ambicje zawodowe i plany życiowe.

Informacje na temat życia z cukrzyc? przekazywane młodym ludziom w formie ciekawie redagowanego magazynu mog? być znacznie skuteczniejsz? form? niż standardowe materiały edukacyjne. Dlatego takie inicjatywy jak „Gorzka Czekolada” s? bardzo potrzebne – mówi psycholog Agnieszka Rembierz-Knoll.

W pierwszym numerze swoj? historię opowiada muzyk Jacek Sadowski, który choruje na cukrzycę od dziecka - po latach buntu i ukrywania choroby zdecydował się na ”cukrzycowy comming out”. Drug? bohaterk? jest Katarzyna Portnicka, młoda mama, która zachorowała na cukrzycę w ci?ży – teraz jednak z powodzeniem ł?czy opiekę nad dzieckiem z prowadzeniem własnej firmy. Ich przykłady maj? zachęcać innych chorych do wychodzenia z cienia, zaakceptowania choroby i przejęcia sterów w życiu. Każdy diabetyk może opowiedzieć swoj? historię na łamach „Gorzkiej Czekolady”, przesyłaj?c j? na adres gorzka.cz@musqo.pl.
Ważnym celem pisma jest również edukowanie najbliższego otoczenia diabetyków – pokazywanie jak ważna jest także ich wiedza na temat cukrzycy oraz wsparcie chorych. ?wiadomi zagrożeń bliscy chorego mog? czasem uratować mu życie.

Artykuły w „Gorzkiej Czekoladzie” komentowane s? przez specjalistów m.in. diabetologów, internistów, psychologów, dietetyków, którzy wyja?niaj? zagadnienia zwi?zane z cukrzyc?. W każdym numerze znajduj? się także nowinki medyczne oraz popularnonaukowy artykuł autorstwa znanych dziennikarzy - w bież?cym numerze o odkryciu insuliny pisze Olga WoĽniak.
”Gorzka czekolada” nie jest jednak typowym magazynem medycznym. Pismo ma charakter lifestylowy i publikowane w nim autorskie wywiady ze znanymi osobami - w pierwszym numerze rozmowa z Pascalem Brodnickim i Joann? Krup?, porady żywieniowe czy zdrowe przepisy kulinarne zainteresuj? każdego. Pismo promuje zdrowy styl życia, zdrow? żywno?ć, pokazuje trendy w modzie, designie, ciekawe akcje i miejsca.

Każdy diabetyk może otrzymać pismo bezpłatnie pisz?c na adres gorzka.cz@musqo.pl.

„Gorzk? Czekoladę” wyróżnia atrakcyjna szata graficzna i własne sesje zdjęciowe. Magazyn jest kwartalnikiem i ukazuje się w nakładzie 5 tys. egzemplarzy. Jest wydawana przez agencję wydawnicz? Musqo pod patronatem firmy Sanofi-Aventis. To pierwszy element działań edukacyjnych Sanofi-Aventis skierowanych do pacjentów pod nazw? „Cukrzyca – razem zrobimy więcej”.




Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony

Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Brak ocen. Może czas dodać swoją?
NASZE PROGRAMY
AKCJA CUKRZYCA - NIE BˇD? OBOJĘTNY, MOŻESZ POMÓC!
SZKOŁY I PRZEDSZKOLA PRZYJAZNE DIABETYKOM
SŁODYCZ WIEDZY - STYPENDIA DLA UCZNIÓW - DIABETYKÓW
DRUŻYNA MOJACUKRZYCA.PL
ZDROWO JEM - JESTEM AKTYWNY
ACTIVEDIABET - PROGRAM MICHAŁA JELIŃSKIEGO
POMPOWA MAPA POLSKI
SZKOLENIA W PLACÓWKACH
INDYWIDUALNE SUBKONTA
1 % PODATKU DLA CHORYCH NA CUKRZYCĘ
GRUPA WSPARCIA
WAKACJE TURNUSY REHABILITACYJNE
WARSZTATY EDUKACYJNE
POLECAMY!

PORADNIK
DZIECKO Z CUKRZYCˇ W PRZEDSZKOLU I SZKOLE
?WIADCZENIE PIELĘGNACYJNE

PORADNIK
NewFusioN by HaYaLeT 1,963,585 unikalnych wizyt  


Valid XHTML 1.0 Transitional Valid CSS!